poniedziałek, 19 marca 2012

Pupa Jeans n' Roses Blush Duo

Tak, jestem nałogiem. Uwielbiam kosmetyki. Mimo tego ze na co dzień nie maluję się wcale lub bardzo delikatnie to uwielbiam nowinki, nowe kolory, nowe rodzaje kosmetyków. Chyba po prostu jestem prawdziwą babą :)

Tym razem trafił do mnie róż marki Pupa Jeans n' Roses  Blush Duo.

Gdy tylko zobaczyłam tę nową limitowaną linie wiedziałam, że musi być mój.
Bardzo lubię kosmetyki tej marki. Jako jedne z nielicznych nie uczulają mnie i są na tyle delikatne, że nie mam uczucia maski. Nie inaczej jest i tym razem.
Dodatkowo mimo wysokiej jakości cena jest taka, że nie zwala z nóg. Owszem nie jest mega tanio, ale raz na jakiś czas można coś kupić.

Kosmetyk ma świetną konsystencje pozwalającą nabrać na pędzel dokładnie tyle ile jest potrzebne. Nie trzeba obsypywać pędzla w obawie że zrobimy sobie makijaż klauna. Efekt jest  bardzo delikatny. Przy delikatnym nałożeniu można go używać również jako rozświetlacza.
Jego wielkim plusem są delikatne błyszczące drobinki. Nie są  tak nachalne jak w niektóych innych kosmetykach. 
Jest to również kosmetyk trwały. Po całym dniu dalej jest widoczny na twarzy choć oczywiście nie aż tak wyraźnie jak zaraz po nałożeniu.

Kolejnym plusem jest opakowanie. Bardzo poręczne. Dość wytrzymałe (oczywiście udało mi się już upuścić je na ziemię, na szczęście bez szkody zarówno dla opakowania jak i zawartości). I uwaga, uwaga z otwieraniem na przycisk. Dzięki temu nie muszę za każdym razem szukać właściwej strony, i siłować się z zatrzaskiem z obawą czekając na uszkodzenie lakieru czy w ogóle paznokcia.

Cena: około 75 PLN w drogerii Douglas







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz